Subject: FW: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku liitumispunkti projekteerimine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 15:50:48 +0300

Tere!

Registreeri see palun mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/24/528-6

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Marko Raid <[email-masked]>
Sent: Monday, June 10, 2024 11:07 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku 
liitumispunkti projekteerimine

Tere

Saadan projekti uue versiooni kooskõlastamiseks.

Kuna vee-ettevõte ei saanud Lohusalu tee 153 kinnistuomanikuga algse 
lahendusega kokkuleppele, siis torustik on viidud teise asukohta.

Marko Raid

Projektijuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, 15 April 2024 10:37
To: Marko Raid <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku 
liitumispunkti projekteerimine

Tere!

Asendiplaani .pdf failis kajastub pikiprofiili joonis. Saatke palun 
asendiplaani joonis .pdf formaadis.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Marko Raid <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 12, 2024 5:10 PM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku 
liitumispunkti projekteerimine

Tere

1.	Pikiprofiil muudetud.
2.	Mõõdud korrigeeritud.

Marko Raid

Projektijuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, 12 April 2024 16:11
To: Marko Raid - Aquare OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku 
liitumispunkti projekteerimine

Tere!

Palun teha veel paar korrektuuri.

1.	Pikiprofiili joonisel palun kajastada ka maakraani uputatuna 30cm 
sügavusele.
2.	Üks väike tähelepanek, mis varasemalt on märkamata jäänud seoses lõike 
1-1 joonisega.

Mis vahemaid alloleval pildil punase ovaaliga ümbritsetud mõõdud kajastavad?

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Marko Raid - Aquare OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 2, 2024 2:11 PM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku 
liitumispunkti projekteerimine

Tere

Muudetud projekt manuses kooskõlastamiseks.

Parimate soovidega/Best Regards

Marko Raid

Projektijuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: 20 March 2024 10:29
Adressaat: Marko Raid - Aquare OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Teema: RE: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku 
liitumispunkti projekteerimine

Tere!

Palun viia projekteeritud maakraan maksimaalselt riigitee maaüksuse piiri 
äärde ning uputada ~30cm sügavusele pinnase alla.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Marko Raid - Aquare OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 15, 2024 8:50 AM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku 
liitumispunkti projekteerimine

Tere

Saadan muudetud lahenduse. Kas sellisel kujul saab kooskõlastada?

Aia likvideerimise nõude annan vee-ettevõttele edasi, kes vajadusel selle 
likvideerimist läbi kohaliku omavalituse nõuab.

Parimate soovidega/Best Regards

Marko Raid

Projektijuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: 04 March 2024 09:21
Adressaat: Marko Raid - Aquare OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Teema: RE: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku 
liitumispunkti projekteerimine

Tere!

Edastatud lahendusega ei ole tagatud avatud kaeviku vähim kaugus teekattest. 
Vastavalt Transpordiameti juhendi Nõuded tehnovõrkude ja -rajatiste teemaale 
kavandamisel 
<https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi6k867gtqEAxXwIRAIHa_pC0wQFnoECBMQAQ&url=https%3A%2F%2Fwww.transpordiamet.ee%2Fmedia%2F2763%2Fdownload&usg=AOvVaw32dB1Rly5TzWeUatfv7BGx&opi=89978449> 
tabelile 1 on nõutud avatud kaeviku vähim kaugus teekattest mulde nõlva 
puudumisel 3m.

Palun korrigeerida projekti selliselt, et oleks tagatud Transpordiameti 
nõuded vastavalt eelpool mainitud juhendile. Kavandades maakraani eramaale 
kuni 4m kaugusele teekattest jääb tagatuks sellele ka vaba juurdepääs. Antud 
asukohas tuleb tagada vastavalt 17.11.2023 kehtima hakanud määrusele „Tee 
projekteerimise normid“ teega külgnev vaba ruumi nõue ≥ 4,0 m ning seetõttu 
ei ole tulevikus eramaa omanikul lubatud riigitee kattele lähemale kui 4m 
piirdeaeda paigaldada, mis võiks takistada maakraanile juurdepääsu. Vaba 
ruum (min 4m) tuleb tagada ka olemasoleva tee kaitsevööndisse maapealsete 
ehitiste rajamisel.

PS. Mõõtketid asendiplaanil palun ka uuendada vastavalt muudatustele.

Seletuskirja punktis 2.2.4 märgite, et maakraan MK-1 DN25 mm PN16 koos 
spindlipikenduse ja kapega on projekteeritud Lohusalu tee 146 kinnistule. 
Palun tagada, et asendiplaan ja seletuskiri oleks vastavuses.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Marko Raid - Aquare OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 1, 2024 1:40 PM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku 
liitumispunkti projekteerimine

Tere

Projektis sooviti vee-ettevõtte poolt muudatust, kus liitumispunkti maakraan 
on viidud Laulasmaa-Lohusalu teemaa-alasse.

Seletuskirjas on korrektuurid tehtud. Kas saate uue kooskõlatuse väljastada 
või annate selle läbi EHR-i?

Parimate soovidega/Best Regards

Marko Raid

Projektijuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: 29 January 2024 11:57
Adressaat: Marko Raid - Aquare OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Teema: RE: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku 
liitumispunkti projekteerimine

Tere!

Saatsin projekti kooskõlastuse ka välja, kuid palun seletuskirjas teha veel 
paar korrektuuri. Tähistatud alloleval pildil kollase värvusega (esimeses on 
üks täht puudu).

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond
+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Marko Raid - Aquare OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 23, 2024 1:00 PM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku 
liitumispunkti projekteerimine

Tere

Saadan korrigeeritud projekti vastavalt märkustele. Kuna tellija soovil 
muutus lahendus, millega kaasnes ka torustiku asukoha muudatus, siis projekt 
on mõnevõrra muutunud.

Tellija soovil lisame projekti kohe EHR-i, võimalusel tehke märkused või 
kooskõlastage läbi EHR-i keskkonna.

Parimate soovidega/Best Regards

Marko Raid

Projektijuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Saatja: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: 18 January 2024 12:11
Adressaat: Marko Raid - Aquare OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Teema: RE: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku 
liitumispunkti projekteerimine

Tere!

Palun teha projekti seletuskirjas mõned korrektuurid.

*	Punktis 2.1.3.1 Transpordiameti nõuded ehitustegevusele teemaal on kohati 
kasutatud nimetust Maanteeamet, kuid antud asutust enam ei eksisteeri. Palun 
korrigeerida ja asendada see nimetusega Transpordiamet.

Esimeses alapunktis viidatud dokument ei ole enam kehtiv. Palun asendada see 
õigega Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel (2018), mis on 
leitav https://www.transpordiamet.ee/riigiteede-juhendid#tehnovorgud

Kas alloleval pildil esiletõstutud sõna peaks olema „teostamisel“

Kas alloleval pildil esiletõstutuga peate silmas, et tehnovõrk ei asunud 
Transpordiameti nõutele vastavalt?

*	Punktis 2.4.10 Torustike rajamine kinnisel meetodil palun eemaldada teine 
lõik, mis võib olla eksitav ning anda ehitajale võimaluse kaevikute asukoha 
ja/või torustiku paigaldamise meetodi muutmiseks. Alloleval pildil 
esiletõstutud tekst.

Korrigeeritud projekt saata palun uuesti ülevaatamiseks.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond
+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Marko Raid - Aquare OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 10, 2024 5:11 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekti kooskõlastamine - Lohusalu tee 146 veetorustiku 
liitumispunkti projekteerimine

Tere

Palume projektile kooskõlastust.

Parimate soovidega/Best Regards

Marko Raid

Projektijuht

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aquare OÜ

Mustamäe tee 6b

Tallinn, Harjumaa

www.aquare.ee <http://www.aquare.ee>

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

See e-kiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni, 
mis on mõeldud ainult kirja saajale. Kui see  kiri  ei ole mõeldud Teile, 
palun kustutage kiri  ja kõik selle koopiad. Saadetud e-kiri on 
konfidentsiaalne ning teil ei ole õigust selles sisalduvat informatsiooni 
enda huvides ära kasutada ega seda teistele osapooltele edastada.

This email and its attachments might contain confidential information, which 
is meant only for the use of the recipient. If the message is not intended 
for you, please delete it and all its copies. Note that, confidentiality 
applies to this message and you are not allowed to use the information in it 
for your own benefit, nor can you forward it to another party.